Blog powered by Typepad
Member since 05/2005

Pages

April 2021

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Categories

What's Cooking?

« Relaxing at Ranch 99, or This Little Piggy Went to Market | Main | Seafood City »

Monday, 10 October 2005

Comments

Jo

::looks slightly green around the gills:: ewwww... How the heck did he get em to look right? Howie? You had some interesting friends!

Kirk

Hi Jo - And I think he used a "regurg-i-bake" oven! :ob

Kristy

Hahah!!! I LOVE hot dogs! Especially the ones at Costco!!!

Yeah, chubby girl with skinny ass boy = fugly biatches...oh...can I say that I love the movie "Mean Girls"?! muhahah!

Kirk

Hi Kristy - LOL! It's strange, but for many Costco Hot Dogs have become sort of a standard for comparing other Hot Dogs.....

milgwimper

Kirk,

I have eaten a nice juicy fat hot dog in your honor and gave Classless the evil hotdog eating eye. ;> The hot dog gotta have the snap to be called and excellent hot dog. *sigh* :)

Annie

funny! now i know what a chicago dog is!

Kirk

Hi Mills - Congradulations! LOL! he-he-he....

Hi Annie - Here's something slightly amusing. The first "Chicago Dog" I ever had was from Orange Julius in Kahala Mall!

howie

Hehe... I'll whip up some Ritz Cracker Surprises this week and camp out at the Renaissance shopping center to give out free samples :)

Jo, luckily I never encountered the Ritz Cracker Surprise firsthand. He told me that he just chewed them up really well and then rolled them up. Probably similar to making meatballs. I should post the recipe to Recipezaar.

Kirk

Arrgh Howie - Too many details!

James

Hmmm, I should have given this place a go during my UCSD days. Then again near my house was Lefty's so it was a bit of a wash. Lovely photos of that dog though Kirk! Nothing like getting a Chicago dog all over your plate.

As for the gal snarking you there she musta' been a Muir student. :P

(No offense to any Muir Students who frequents this board. We all know the real troublemakers are the Warren crowd. Aka. my old place ;) )

Kirk

Hi James - What good is a Dog without the mess! LOL! The dogs here are kinda pricey, but good. And I'll stay away from the rest of the "stuff"! Happy Holidays to you, BTW!

Chris

Hi, ran into this old post. If you want a good dog in San Diego, may I reccomend Sausage King on Washington, they make them for real and are tasty with just mustard and some of thier house made kraut. You have to take it home and cook it but its good.

Kirk

Hi Chris - I shop at Sausage King occasionally, and Ed from Yuma does whenever in town. Never did by the hot dogs though.

The comments to this entry are closed.

Created with flickr badge.

LA/OC Based Food Blogs